A Honda hazai pályán, az oszakai motorkiállításon a két újdonságot is eldurrant. Az egyik a Honda CRF250 Rally, ami a CRF250L alapjaira épített, a Dakart is megjárt CRF450 Rally külsejét idéző tanulmány, ami akár gond nélkül szériagyártásba is kerülhetne, hiszen mindössze műanyag idomokban tér el a már bő két éve kapható 250-es hobbiendurótól.
A másik, eddig soha nem látott modell az SFA névre hallgat. A könnyű térhálós vázú egyhengeres streetfighter szépen kidolgozott darab: egykarú lengővilla, fordított teleszkópok, radiálisan rögzített féknyereg, projektoros fényszórók, vagyis csupa drága alkatrész került rá. Ha esetleg ebben a formábankerül egyszer gyártásba, valószínűleg a japán belpiac lesz a fő célterülete.

A fenti újdonságokon kívül megturnéztatják az ősszel már Európában is körbemutogatott prototípusaikat is, amik közül talán a legfontosabb a True Adventure, amit a gyári szlengben CRF1000-nek emlegetnek, illetve az Africa Twin szellemi utódjának szánnak. Bár eddig kevés konkrétum hangzott el a modellel kapcsolatban, azt lehet tudni, hogy egy ezer köbcentis soros kéthengeres motor hajta majd, ami műszakilag közeli rokon az NC sorozat blokkjainak. Körülbelül 100 lóerős teljesítményre és jó terepképességekre számíthatunk majd.

A másik fontos újdonságuk az RC213V-S, a 2014-es MotoGP versenymotor közúti replikája, ami ha végül valóban gyártásba kerül, méltó utódja lesz a legendás NR750-nek.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.