A Yamaha miután bemutatta az új YZF-R1-et és R1M-et, levédette az YZF-R1S nevet is. Felmerülhet a kérdés, hogy ha már van egy normális, utcai modelljük, az R1, ami mellett van egy MotoGP technikával felspécizett, a Superbike homologizáció miatt létrehozott R1M, akkor mi lenne az R1S?

Az egyik magyarázat abból indul ki, hogy a nevet csak Amerikában védették le, ezért valószínűleg csak ott fogják használni, mégpedig az R1M név helyett. Ugyanis megvan a veszélye, hogy angol nyelvterületem rimnek olvasnák, ami felnit, peremet, de az ánuszrózsát is jelenti.
Ennek viszont némileg ellent mond, hogy az R1M nevet már bevezették világszerte, emiatt egy másik forgatókönyv az esélyesebb: emlékezzünk vissza, hogy az új R1 kapcsán bemutatott első vázlatokon egykarú lengővillával szerelt koncepció szerepelt, így az is lehet, hogy egy újabb alváltozatot készül a sportmotorból.

Függetlenül attól, hogy egykarú lesz vagy sem az R1S, van ráció egy újabb kiadásban, hiszen a 2015-ös R1M-eket a hétmillió forint fölötti ár ellenére is mind elkapkodták.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.