A Honda megújította az SH300i robogóját. Mivel az SH300 kategóriájának egyik legjobb és legdinamikusabb járműve volt, nagyon sokat nem kellett módosítani rajta – valamivel robbanékonyabb és takarékosabb lett, LED-es világítást kapott, alapáron jár hozzá az ABS és most már egy zárt sisak is elfér az ülés alatt. Ráadásul ez lett az első kétkerekű Honda, ami teljesíti az Euro 4-es normát.

Nem gondolnánk, de teljesen új lett a váz – ennek köszönhetően nőtt a tárolórekesz – ezzel nőtt a tengelytáv, és megváltozott a futómű geometriája is, állítólag így még könnyebben manőverezhető. A 279 köbcentis blokkon is módosítottak. Mivel nyomatékosabb lett, még jobban gyorsul, pedig eddig is döbbenetesen lehetett lépni vele lámpától lámpáig. Csökkentették a motor belső súrlódását, ami így még takarékosabb lett: már 2,9 literrel is beéri százon, miközben egy tankolással akár 290 km is megtehető vele.
Az SH300i-nél bevezették a Smart Key-t, vagyis ha a kulcs a robogó két méteres körzetébe kerül, akkor már ézékeli, és annak hagyományos értelemben vett használata nélkül lehet indítani, vagy fenyitni az ülést.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.