A Husqvarna talpra állításának elengedhetetlen része a saját modellkínálat fejlesztése. A nagyon erősen a KTM technikájára támaszkodó krossz- és endurómodellek ehhez kevesek - amúgy a KTM és a Husky rokon modellek között a hangolásban van a fő különbség, a KTM a versenyzők igényeit próbálja kielégíteni, a Husqvarna pedig főleg az igényes hobbistákét, illetve az amerikai piacét.

A sportcélú modellek mellett viszont szükség van utcai motorokra is, ilyen volt a BMW érában a Nuda 900 és a TR 650 Terra/Strada páros, a KTM korszakban pedig az LC4 690 SM alapú 701 Supermoto. Emellé jön az enduró változat (kémfotó itt), ami a cég 2016-os dobása lesz. Várhatóan a novemberben leplezik le a milánói motorkiállításon, az EICMA-n.
A közel hetven lóerős teljesítmény és a 145 kiló körüli önsúly elég vad kombinációnak ígérkezik, fele ennyi erővel is vadorzó lenne terepen. A vezetést APTC csúszókuplung segíti majd, illetve várható rá üzemmódkapcsoló. Kérdéses még, hogy beépítik-e a KTM 1190 Adventure-ből ismerős offroad kipörgésgátlót és a terep-ABS-t tartalmazó elektronikai csomagot, vagy ezeket az extrákat megtartják még a nagy és drága túramotorok kiváltságának?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.