A kínai formatervezők kezdenek felnőni a feladathoz

2017.09.27. 16:26

A Loncin nagyot megy a kínai CIMA motorkiállításon: bemutatták az amerikai köbcentikkel felfújt bobberüket, a Honda CB500F klón HR7-et és egy nagyon ügyes átmenetet a BMW G 650 GS és a CB500X között. A Loncin DS8-ba egy 652 köbcentis egyhengerest építettek - micsoda véletlen, hogy a BMW egyhengeres túraendurójában és azzal műszakilag rokon Husqvarna TR650-esbe épített blokk is egészen véletlenül pontosan ennyi köbcentivel bír. A Loncin nem most kezdte a BMW egyhengeres másolását, már 2012-ben ezt a blokkot építették az LX650 modelljükbe.

Ahogyan az 500-as HR7 esetében, a küslő a DS8-nál is rendben van - az első lámpa kimondottan hondás, teljesen hiányzik belőle a G 650 GS esetlensége. Látványos a fordított villa és az alumínium lengővilla, az ABS és a oldalsó fényvisszaverők alapján pedig ennél is arra tippelünk, hogy az európai piacra szánják. A blokk 50 lóerőt és ugyanannyi Nm-t tud - ezek egyébként nagyjából megegyeznek az Euro4 előtti BMW G 650 GS-sel.

Az LCD műszerfal, a kézzel állítható szélvédő és az USB kivezetés hasznos kiegészítők, és ha mindehhez vállalható minőség és ár tartozik, akkor a DS8-nak lehetne is keresnivalója Európában - már amennyiben sikerül valahogyan elkerülniük a szabadalmi pereket.