Bízz bennünk, mérnökök vagyunk!

Le Visonta: EMO-50

2015.06.23. 17:23 Módosítva: 2015.06.23. 17:23

Egy ilyen jelentőségteljes esemény résztvevőjeként szeretnénk bemutatkozni és bizonyítani, hogy méltán érdemeltük ki az indulás jogát!

Csapatunk hosszú évek óta Energia Mérési Osztály fedőnév alatt várt a kitörésre. Képzettségünk szerteágazó. Problémamegoldásból annyira jók vagyunk, hogy időnként keressük magunknak a bajt, olyanokat, mint például ez az esemény.

A négy versenyzőnk és segítőik magasan képzett, régi motorosok. Van távközlési, energetikai, közlekedési, jogi szakemberünk. Van, aki a verseny kiírása előtt érkezett vissza angliai edzőtáborból, nem jelenthet számunkra gondot akár jobb kormányos robogó vezetése sem!

Tagjaink:

- Dongó, aki lágy búgással gyűjtögeti a köröket a pályán.

- Bicska, aki kivágja magát a legbonyolultabb helyzetekből is.

- Mackó, aki állati aranyos, míg a közelébe nem mész.

- Fotós, aki gyorsabb a vakunál, hisz mindig megelőzi a villanást.

Méréstechnikával foglalkozunk, szívesen megmondjuk a végén, ki hány kört teljesített. Szemünk és spirálfüzetünk egyaránt hitelesített, ha kell, lejárt sportbírói igazolványt is tudunk hozni. A motorozás a csapat minden tagjánál szenvedély, igaz, a robogó géposztályban kevés a tapasztalatunk. Csekély német, kínai, tajvani, japán, spanyol, olasz, osztrák, magyar (segéd) motorkerékpár ismeretekkel rendelkezünk. Robogója is csak egyikünknek van, de vezetési tudásunk hiányosságait nagy bátorsággal pótoljuk.

24 órás versenyzésben nagy tapasztalattal bírunk. Az évezred kezdetén versenyzőként 24 órás MTB maratonon is képviseltettük magunkat egy tagunkkal. Van közöttünk olyan is, aki már nem egy Le Mans-i verseny közvetítését végignézett. A versenysportok szerelmesei vagyunk. Több ízben volt egyik csapattagunk Monte Carloban rali futamok nézője, ahol nem csak a technika csúcsát volt alkalma ellesni, de a jó magyar kolbászos paprikás krumpli pálya szélén történt elkészítése után a helyi rendőrség embereit is sikerült megvendégelnie. Ezzel ott és akkor mindenkit lefőztünk. Biztosak vagyunk benne, hogy az előírt minimum súlyhatár alá nem esünk a mérlegelésnél. Nagyobb leszorító erő, nagyobb tapadás!

A pálya szélén barátságosak vagyunk, és kedveljük a hasonlóan közvetlen emberek társaságát, hölgyekét különösképpen. A pályán viszont más a helyzet, ott nincs jópofizás, csakis a győzelem számít. A korrektség azonban itt is fontos. A szabályoknak való megfelelést fontosnak tartjuk, így a kiírt maximális, 50-es térfogat limitet mi is betartjuk, ennél nagyobb karburátort semmiképp nem fogunk felszerelni a robogónkra. Sofőrcserében, tankolásban nincs jobb a környéken, mikor otthon a hétvégi fűnyírásra kerül sor.

A robogó, amellyel terveink szerint indulunk, már nevében is versenyre termett. Gilera Runner SP 50 Black Soul (ugye az SP a sport rövidítése?). Olasz születésű, bejáratós korát a sógoroknál töltötte. Nehezen tanult meg járni, esett-kelt szegény. Szerencséjére egy erre szakosodott népjóléti intézmény (rövidített nevén nepper) kimenekítette, és így hozzánk került. Itt gondos kezek segítették lábra állni (micsoda képzavar) és most még nem egész 50ccm-es hengerében ég a benzin és a bizonyítási vágy!

A jármű felismerését könnyítő nonfiguratív mintáit a legutóbbi törésteszt során szerezte.

Titkos tuningunk a banán illatú 2T olaj. A jobb gyorsulás érdekében 17 db Polini és 6 db Dellorto matricát már beszereztünk.

A Runnerről a jelenlegi fejlesztési fázisban nem publikálunk fényképet, mert annak hátulját úgyis nézhetik a többiek a verseny alatt (lekörözésenként). A felkészülést elkezdtük, komolyan vesszük, tanuljuk a pálya kanyarjait. Ehhez segítségünkre sietett IT gurunk, aki leprogramozta a teljes aszfalt csíkot egy robogó szimulátor formájában, így napi 28 órában tudunk egyszerre tréningezni.

Végezetül kívánunk minden versenyzőtársunknak eredményes felkészülést, várjuk a megmérettetést! Ígérjük, hogy emlékezetes versenyt futunk, ehhez mi a pályán, mint mobil lassító fogunk hozzájárulni, míg az erőnk bírja.

https://www.facebook.com/emo50team

Moped91 Motul