Gumibajok II.

2007.05.16. 07:51
Kapcsolódó cikkek (1)
Tegnap sajnálatosan járt olvasónk levelét közöltük, miként járt pórul, miközben a legolcsóbb módon szerette volna megoldani gumiproblémáját. Ma a másik fél, a forgalmazó szólal meg. Olvassa mindenki maga okulására.

Üdv!

Szeretnénk, ha a mi szemszögünkből is bemutatnátok ezt a történetet!

A történet a következő:
Ez az ember telefonon érdeklődött, és nem tudta se a motor pontos típusát, se a gumi pontos méretét. Csak annyit tudott, hogy nem megy többet 180 km/h-nál. Az első méretet tudta, de a hátsóra annyit mondott "150/izé-17", ezért ajánlottunk neki Contit és Heidenaut. Ő választott: mindegy neki, csak olcsó legyen.

Eljött a motorral, és kérte a Heidenaut. Felszereltük, és kb. 15-20 mm távolság volt az abroncs és a lengőkar között. Majd két nap múlva felhívott, hogy anyaghibás a hátsó gumi. Mondtuk, hogy hozza vissza, és megnézzük, ha gyári hiba, akkor kicseréljük. Még aznap felhívott, és azt kérte, hogy legyen inkább Conti, mert a csajának nem ér le a lába.

Két nap múlva fel is szereltük. Amikor a Heidenaut leszereltük láttuk, hogy beleérhetett a lengőkarba a gumi, mert meg volt kopva, de a 15-20 mm távolság megvolt akkor is. Az ember nem nagyon akart fizetni. Azt mondta: "majd holnap hozom". Nehezen belementünk ajánlatába: itthagyom a személyimet és holnap hozom a pénzt.

A hibás gumiabroncs árát visszafizettük volna, ha az gyártási hiba, de az importőr szerint ez rongálás.

Kedves olvasóink!

Mindenki döntse el, ebben az esetben kinek ad igazat. Én azt javasolom ezek után is, hogy legyetek tisztában azzal, hogy milyen méretű gumit ajánl a gyártó motorkerékpárotokra. Ha nem tudod, kérdezz! Kérdezd meg a motorkerékpár márkakereskedőjét, vagy akár motordoktorunkat, és ragaszkodj a megfelelő mérethez.