Ducati V4-es utcai gép MotoGP alapokra

2003.06.04. 13:14

 
   
   

A Ducati főnökei erősen gondolkoznak azon, hogy a közeljövőben létrehozzák a MotoGP-ben versenyeztetett V4-es Desmosedici utcai változatát. A rendkívül megerősödött japán négyhengeres, literes utcai gépek, a szigorodó környezetvédelmi szabályozók, és a nagy teljesítményű V2-es blokkok nagy gyártási költsége mind arra ösztönzi a Ducatit, hogy előrukkoljon egy V4-es fejlesztéssel a jövő utcai motorjaiba.

Ráadásul az idei MotoGP Ducati igen jól mutatkozott be Loris Capirossi, és Troy Bayliss vezetésével, még akkor is, ha megbízhatóságán van még mit fejleszteni. Azt viszont a versenytársak is elismerik, hogy néhány kör erejéig a Desmosedici már most a leggyorsabb gépek közt van. A Ducatinak a Superbike-vb-n is jól jön majd egy V4-es alapgép, mivel a szabályok értelmében nemsokára a V2-esekre is szívótorok-szűkítő kerül, így eltűnik jelenlegi előnyük a soros három-, illetve négyhengeres motorokkal szemben.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.