Brit verseny-supermoto
A CCM gyárat sokszor kérlelték vevőik, hogy ugyan már csináljon a
nagyközönségnek egy olcsó supermoto gépet, mivel a gyár alaposan
megkéri a termékei az árát. A brit gyártó nem halogatta tovább a
kérés teljesítését, és egy alaposan lecsupaszított, mindössze 1,9
millió forint körüli áron kínált gépet árul augusztus végétől az
R30t típusjelzéssel. A motor a gyári felkészítésű supermoto
versenygép replikája, de nem csak a versenypályán használható mivel
ellátták a KRESZ által megkövetelt világítóberendezésekkel.
Az R30t gépet a legerősebb 600-as Rotax erőforrással, vagy a 710 köbcentis hengerrel is rendelheti a leendő vásárlója. Gyárilag mind a kettő 33 lóerőre lekorlátozva kérhető a brit biztosítási és jogosítvány szabályok miatt. A blokk maradék lóerőinek kiszabadítása után jóval 50 lóerő feletti teljesítményt kapunk, 710-es kittel pedig 60 lóerő felett produkál az erőforrás. A supermotót bármilyen színben meg lehet rendelni, ha az a szín sárga. Ugyanis a CCM pályagépe festetlen, anyagában színezett műanyagelemeket kapott, amelyek mindenütt kanári sárgán virítanak. A speciális műanyag jobban bírja a különféle sérüléseket, mint a szériagép alkotóelemeinek az anyaga és fényezése, valamint ha valaki elvesztené gépét, az könnyebben megtalálja virító sárga színe miatt.
Az R30t egyébként műszakilag azonos a sima R30-assal, kivétel a műanyagidomait, és nem rendelkezik hátsó lábtartóval szériában. Széria a motor, az ülés, a világítóberendezés. Anyagában színezett matrica nélküli idomok vannak fent, rövidebb a hátsó lengővilla, és magnézium ötvözet kerekek figyelnek elöl-hátul. A festetlen idomok miatt az R30t-t nyugodtan viheti ki tulaja a versenypályára, mert ha eldobja, akkor sem lesz sok baja a sárga műanyag idomoknak.