Módosítások a Suzuki SV sorozaton

2004.03.02. 11:15

Az SV sorozat igazán telitalálatnak minősült a Suzuki részéről. Egyetlen kis hibája volt mind a kisebbik, 650-es, mind a nagyobbik, 1000-es sorozatnak: az utas ülése kényelmetlenül magasan helyezkedett el és a vezető ülése sem szolgálta az alacsonyabbak érdekeit. Ezt orvosolandó a Suzuki az SV650 modellek esetében 40 mm-rel engedték le a hátsó váznyúlványt, ezáltal csökkent az utasülés dőlésszöge. A combnál keskenyebb vezetőülést kapott a gép, így az alacsonyabb pilóták jobban elférnek majd rajta. Ezenfelül egy kompaktabb hátsó sárvédőt szereltek a kisebbik SV modellekre.

Új színek kerültek az idei gyártási programba. Megmaradt a kék, de a sárga és a fekete csak a 2004-es modelleken látható a burkolt S és a csupasz modellen egyaránt.

Az SV1000 család hasonló változásokon ment át. A hátsó váznyúlványt a kényelmesebb utasülés miatt szintén alacsonyabbra engedték. A kisebb pilóták kedvében jártak azzal, hogy az ülésmagasság 810 mm-ről 790 mm-re csökkent. A 2004-es SV1000S modell súlya 3 kilóval kevesebb (186 kg), a csupasz motor súlya maradt 185 kiló. A V2-es 1000-es motorral szerelt modellek is más formájú hátsó sárvédőt kaptak, valamint új a sötétkék metál, illetve a vörös szín. Az ezüstmetál továbbra is a kínálatban marad.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.