A csicsa-custom egyik tenyészcsődöre, az American Ironhorse talán végleg a földre került.
Az épített gépek piacának egyik úttörőjeként műhelymunka helyett professzionális gyártásba vitte motorjait. A Fort Worth-i székhelyű vállalat a 2005-ös év óta mégis hanyatlik, a termelés 33%-kal visszaesett. Csődhelyzetük a motorpiac változását modellezi, Buck Hendrickson igazgató mégis reménykedik abban, hogy továbbra is munkát adhatnak, és a márkanevet ápolva jó motorokat építhetnek.
Jelenleg az év elejétől tartó teljes fizetésképtelenségük ezt nem teszi lehetővé, de március végéig lezárulnak a befektetői tárgyalások. Valószínűleg a jelenlegi befektetők lépnek elő tulajdonossá, és felszámolás helyett talán megpróbálják talpraállítani az American Ironhorse-t.
A már legyártott customok értékesítését megnehezíti, hogy több kereskedő visszamondta a megrendelést, nem látják biztosítottnak a garanciális feltételek teljesítését.
A 30-40 ezer dolláros V2-esek piaca az Egyesült Államokban egyre telítettebb. Az American Ironhorse modellpalettája jelenleg elmarad az aktuális, giccsbe fordult trendtől, a megújulás hatalmas összegeket emésztene fel. A cég sorsa kétesélyes: vagy megkegyelmeznek neki befektetői, vagy lelövik Texas csődörét.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.