A lovakat lelövik, ugye?

2008.03.06. 13:15

A csicsa-custom egyik tenyészcsődöre, az American Ironhorse talán végleg a földre került.

Az épített gépek piacának egyik úttörőjeként műhelymunka helyett professzionális gyártásba vitte motorjait. A Fort Worth-i székhelyű vállalat a 2005-ös év óta mégis hanyatlik, a termelés 33%-kal visszaesett. Csődhelyzetük a motorpiac változását modellezi, Buck Hendrickson igazgató mégis reménykedik abban, hogy továbbra is munkát adhatnak, és a márkanevet ápolva jó motorokat építhetnek.

Jelenleg az év elejétől tartó teljes fizetésképtelenségük ezt nem teszi lehetővé, de március végéig lezárulnak a befektetői tárgyalások. Valószínűleg a jelenlegi befektetők lépnek elő tulajdonossá, és felszámolás helyett talán megpróbálják talpraállítani az American Ironhorse-t.

A már legyártott customok értékesítését megnehezíti, hogy több kereskedő visszamondta a megrendelést, nem látják biztosítottnak a garanciális feltételek teljesítését.

A 30-40 ezer dolláros V2-esek piaca az Egyesült Államokban egyre telítettebb. Az American Ironhorse modellpalettája jelenleg elmarad az aktuális, giccsbe fordult trendtől, a megújulás hatalmas összegeket emésztene fel. A cég sorsa kétesélyes: vagy megkegyelmeznek neki befektetői, vagy lelövik Texas csődörét.

Az oldalról ajánljuk

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

április 11., 15:13
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10