
Egyre biztosabbá válik, hogy a Suzuki lesz az első motorgyár, amely a hidrogénhajtást piacra dobja. A 2007-es Tokyo Motor Show-n bemutatott modell egy újabb lépéssel került közelebb a szériaérettséghez, mikor a Suzuki Motor Corporation és az Intelligent Energy brit vállalat meghosszabbította fejlesztési együttműködését. Az üzemanyagcellákból nyert energia ugyan még sosem került kétkerekűbe, ám sem az innováció, sem a környezettudatosság nem áll távol a Suzukitól.
A Crosscage, vagyis „Keresztkalitka” minden bizonnyal furcsa vázáról kapta nevét. Nem csupán a formája előremutató, hanem az is, hogy kipufogóján színtiszta vízpára távozik. Phil Caldwell, az Intelligent Energy fejlesztési igazgatója a sajtótájékoztatón elmondta, hogy közös munkájuk a Suzukival már két éve zajlik.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.