Hockenheimi helytállás

Talán most jobb lett volna, hogy ha a designt olaszokra bízzák, de ez számított a legkevésbé: a friss Buell 1125R keményen odarakta magát. Első hivatalos versenyén, a vasárnapi Hockenheim 1000 szezonnyitón a második és ötödik helyet szerezte meg. A Grand Prix pályán tartott viadal egy megbízhatósági futam, hiszen 1000 km-t kell megtenni fokozott tempóban a motoroknak. Class 4 osztályban debütált a Buell, ahol három hengeres, vagy annál kevesebbel rendelkező motorok mérik össze erejüket.

Volker Schirmer, a hannoveri csapat létrehozója az eddigi legjobb Buellnek nevezte az 1125R-t, amiben az osztrák Rotax blokk tette igazán nemessé Eric Buell eddigi legjobb vázát. A 146 lóerős V2-es folyamatos teljesítményleadásával az egyik legjobb választás. Ezt alátámasztotta Julius Ilmberger és Martin Kratzer is, a Buell Bonn versenyzői. Az ötödik helyezésük szintén figyelemre méltó, és egyben ígéretes, nehéz körülmények között végrehajtott tesztje az 1125R-nek.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
április 5., 11:21
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
április 2., 14:23