Ismét az építések

2008.04.30. 09:00

Az amerikai autók és motorok rajongói idén még számíthatnak egy nagy dobásra: május 3-4. között második alkalommal elkezdődik Kelet-Európa legnagyobb custom bulija, Rod n’ Custom Show 2008. Az épített motorok, amerikai autók, valamint a hot rodok kultúráját összesen 12500 négyzetméteren mutatják be, a fele szabadtéri, a másik fele beltéri kiállítás. A budapesti Hungexpo csarnokában 28 nemzetközi hírű motorépítő cég és közel 100 autó sorakozik majd. A szabadban pedig V2 és amerikaiautó-találkozó zajlik majd különböző programok kíséretében.

A sokat vitatott és sokak által csodált Orange County Choppers motorjai először mutatkoznak be Magyarországon. Most lehetőség nyílik közelebbről is megszemlélni a megoldásokat, megvizsgálni a minőséget, hogy a tv-s hőzöngés közben mit is csavarnak össze a Teutulok Narancs-megyében. Szakmai szempontból sokkal érdekesebb az idei motorépítő Európa-bajnokság győztese, az Open Mind hazai bemutatkozása. Mellette olyan nevek mutatkoznak be, mint Fred Kodlin, Walz, Charley Gregoire, Luciano Andreoli.

A motorépítő-világbajnokság rendezője, az AMD hivatalos partneri szerződést kötött a magyar szervezőkkel, aminek eredményeként mostantól a Rod n’ Custom Show hivatalos elődöntője lesz a világbajnokságának. A versenyre nevező motorépítők egy, a sturgisi vb-re szóló 5000 eurós repülőjegyért küzdenek. A kiállításon az AMD tulajdonosa, Robin Bradley személyesen adja át a freestyle kategória első 3 helyezettjének az elismerő oklevelet. Külön díjazzák a magyar épített motorokat, és a közönség is szavazni fog a legszebb gépre.

Az oldalról ajánljuk

Motoros újságíró élete és szenvedése a jéghideg skót esőben
  • Tesztek

Motoros újságíró élete és szenvedése a jéghideg skót esőbenTeszt: Triumph Tiger 1200 GT Pro

Vigyázat, az anyag nyomokban Triumph Tiger 1200 GT Pro-t tartalmaz, de inkább azokról szól, akik nem nem akarnak örökké élni.

március 15., 13:24
Új Moto Guzzi V7 Sport 2025-re: 67 lóerő, IMU és dupla tárcsafék
  • Hírek

Új Moto Guzzi V7 Sport 2025-re: 67 lóerő, IMU és dupla tárcsafék

Túlzás lenne sportosnak hívni a V7 Sportot, de az új villák, a radiálisan rögzített dupla Bermbók és a hajszálnyi erőnövekedés mégis jelent valamit.

március 14., 11:55
Még mindig tud csiszolni a 765-ös Moto2-es versenyblokkon a Triumph
  • Hírek

Még mindig tud csiszolni a 765-ös Moto2-es versenyblokkon a Triumph

Üreset rúgni versenyen? Azt már nem lehet! Frissített egy nagyot a Triumph a Moto2-es hajtásláncon, most így néz ki a váltókiosztás: N-1-2-3-4-5-6.

tegnap, 16:20
Triumph Tiger 1200 GT Pro
  • Tesztek

Triumph Tiger 1200 GT Pro

március 14., 10:27
Moto Guzzi V7 Sport
  • Hírek

Moto Guzzi V7 Sport

március 13., 10:35