
Ez már a vég, az agónia jele: a népautó nevet viselő német ipari óriás most a motoriparba nyúlna bele. A Volkswagen az osztrák motorgyártóval, a KTM-mel szövetkezik, hogy a számára új és ismeretlen piaci szegmensben megvesse lábát.
A korábbi kapcsolat eredményeként bemutatott KTM X-Bow sportkocsi a VW Group és mattighofeni gyár együttes projektje, hiszen a közös tervezésű ultrakönnyű autót egy Audi TT blokk hajtja. A szomszéd füvének legelése nem maradt egyoldalú: most a Volkswagen kalandozna a kétkerekűek világába. A tervek egy- és kéthengeres motorokról szólnak, ám a projekt keretében teret adnának a korábban többször zárolt GX-3 tanulmányautónak. Ennek ismertetőjegye az elöl kettő, hátul pedig egy kerék.

Hogy a berögzült kategóriákban gondolkodó motorpiac torkán le lehet-e tolni a „népautót” mint márkanevet az nagyrészt marketingköltség kérdése, de tekintettel a luxuskocsik piacán döglődő VW Pheatonra remélem maguk sem gondolják komolyan, és mindenki marad a saját kaptafájánál.
Önnek kéne?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
április 11., 15:13
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
tegnap, 14:20