Növekszik a VFR

2008.07.12. 09:00

Az öt éve tartó munka után a Honda kész arra, hogy 2009-ben a nagyközönségnek is bemutassa a legendás VFR-ek utódját, az 1000 köbcentis öthengerest. A MotoGP számára épített RC211V alapjaiból kifejlesztett V-motor méltó követője lehet a szintén versenygyökerekkel rendelkező 750-es és 800-as elődöknek.

Természetesen a speciálisan sportmotorokra fejlesztett fékrendszer sem maradhatott ki a VFR1000-ből. A könnyűsúlyú berendezés a CBS és ABS előnyeit olvasztja egybe, számítógépesen vezérelve a kerekek lassítását. A tesztpályákon csiszolt technika előnye, hogy érzékelőivel és belső modellezésével az optimális fékutakat biztosítja, ezzel szavatolva a nagy sebességnél is biztonságos megállást.

Az oldalról ajánljuk

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

április 11., 15:13