Sokan siratták a Monstert, mondván, hogy az új, hipermodern változatok már nem az igaziak. A klasszikus levegős L2 Desmo hívei most biztosan a szívükhöz kapnak, egy új, 1100-as Monster erősíti majd 2009-től a szörnycsaládot.
A blokk már ismerős, nem ez az első gép, amiben szerepel. Legfőbb paraméterei a 95 lóerő, két szelep és 70 Nm nyomaték – izgalmas adatok az utcai motorozáshoz. Vannak ugyan erősebb gépek ennél, de a Ducatit ismerve ez kimotorozható lesz a térhálós vázból és a kiváló futóműből. Elöl 43 milliméteres teljesen állítható Showa fejreállított villa, hátul pedig szintén hangolható Sachs rugóstag végzi a csillapítást.
A tartozékok listája szokás szerint hosszú, többek között titán és karbon, ovál vagy kerek keresztmetszetű sportdob dB-szűrővel, választható ülésmagasság, karbon csemegék és rengeteg ruházati kiegészítő kapható majd az új levegős Monsterhez.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.