Valenciában tartotta kétnapos tesztjét Troy Corser és Ruben Xaus. A BMW Motorrad Motorsport versenyzői először próbálták ki az új S 1000 RR-t – az új fejlesztésű superbike behangolására koncentráltak. A próbakörök után a technikusok elemezték az összegyűjtött adatokat és ezek alapján módosították a beállításokat.
Troy Corser a teszt után elmondta: „Meg vagyok lepve, mennyire otthon érzem magam a motoron. Az új fejlesztés meggyőző, bár még sok munka áll előttünk, pozitívnak értékelem a kilátásainkat. Mindössze két napot töltöttem a motoron és máris úgy érzem, az én gépem - ezt nem vártam volna ilyen hamar. Sikerült a csapatnak olyan adatokat gyűjteni, amivel a következő tesztig dolgozhatnak.
A csapatban élénk a kommunikáció és nem merültek fel gondok sem, leszámítva azt, hogy a menetpróba végén, egy gyors körben elütöttem egy madarat, pont a nyakam és a mellprotektorom között talált el. Szerencsére nem lett nagyobb gond.”
Ruben Xaus, a csapat másik versenyzője, így nyilatkozott a második tesztnap után: „Ma több időt tölthettem a motoron, mint tegnap. Annyit elmondhatok, hogy elégedett vagyok a motor kezelhetőségével, kanyarstabilitásával és teljesítményével is. Végsebesség környékén is stabil és nem jelent fizikai megpróbáltatást a vezetése, sőt, kényelmes motornak tartom.
Troy és én eltérően motorozunk, ami kimondottan előnyös ebben a munkafázisban, így többféle adatot kaphat a csapat. Troy tapasztalt a két, a három és a négyhengeres motorok vezetésében is, ezért ő gyorsabban szokott hozzá az új géphez.”
A BMW Motorrad Motorsport csapatigazgatója, Berti Hauser kiemelte: „Ez előrelépés volt, amihez Troy és Ruben visszajelzései egyértelműen hozzájárultak. Motorozási stílusuk alapvetően eltérő, ezért a motorral szembeni elvárásaik is mások. Még sok munka van előttünk, de jó kedvvel végezzük, mert teljesen világosan látjuk magunk előtt a célunkat.”
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.