A végső választ vártuk: hány kiló lesz a Tucson BT550 Superleggera? Sikerült, a francia tervezőbrigád elérte célját, a száz kiló alatti négyütemű sportmotor elkészült. Az eredmény 94 kg. Ez a tömeg tartalmazza az olajat az Aprilia által gyártott blokkban és a radiátor hűtővizét is. Amennyiben felkerülnek az eredetileg tervezett Strawber karbonfelnik, még 2,5 kilónyi fogyással számolhatunk.
A bejelentés szerint dolgoznak egy Bio-Tucsonon is, ami E85 hajtással és szénszál helyett organikus rostból készült idomokkal gurulhatna a versenypályára – hisz nem dísznek készítik. Terveik szerint E85 üzemanyaggal hajtva a mostani 70 lóerős benzines blokknál akár erősebb is lehet. A magyar származású designer Yann Bakonyi és a konstruktőr Jeff Robert mellett eltörpül a Superleggera. A mérettel ellentétben a teljesítmény / tömeg aránya kimagasló, 0,7:1-hez, ami egy tizeddel jobb a CBR600RR-nél.
Sajnos tesztvezetésre feliratkozni még sehol sem lehet, de ne csüggedjenek, a próbaút előtt mondják el: önök szeretnének vele motorozni?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.