Jason Tiedeken még nincs kész Lockheed Lounge motorjával. A Metal Morphosis Cycles konstruktőre azonban nagyon közel van ahhoz, hogy egy teljesen egyedi és elvetemült gépet alkosson.
A sajátos csőváz és az egyedi felfüggesztés minden centimétere csemege, ezt fejeli meg a régivágású 350-es, egyhengeres Honda blokk, amelyhez egy turbófeltöltőt csaptak.
Jason elmondása szerint az arányok és a vázgeometria megegyeznek a GSX-R 750-ével, ebből azonban semmi sem látszik. A szokatlanul futó csövek, a veteránkorú tartály és a café racer faridom mindent elfeledtetnek és birtoklási vágyat keltenek.
Kedves olvasóink, önök is azonnal helyet találnának neki a garázsban?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.