Turbót a háromötvenre!

2009.01.03. 11:42

Jason Tiedeken még nincs kész Lockheed Lounge motorjával. A Metal Morphosis Cycles konstruktőre azonban nagyon közel van ahhoz, hogy egy teljesen egyedi és elvetemült gépet alkosson.

A sajátos csőváz és az egyedi felfüggesztés minden centimétere csemege, ezt fejeli meg a régivágású 350-es, egyhengeres Honda blokk, amelyhez egy turbófeltöltőt csaptak.

Jason elmondása szerint az arányok és a vázgeometria megegyeznek a GSX-R 750-ével, ebből azonban semmi sem látszik. A szokatlanul futó csövek, a veteránkorú tartály és a café racer faridom mindent elfeledtetnek és birtoklási vágyat keltenek.

Kedves olvasóink, önök is azonnal helyet találnának neki a garázsban?

Az oldalról ajánljuk

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21