A Victory Motorcycles, a Polaris gépipari vállalatcsoport motorgyártó ága bemutatta a Core fantázianevű tanulmányát. A gép a New York Motorshow legnagyobb durranása; letisztult, jövőbe mutató formája hasonlatossá teszi a Milánóban leleplezett BMW Lo Riderhez.
A speciálisan formált alumínium hídváz egyben üzemanyagtartály is. A villa 48 milliméteres WP, a 18 hüvelyk átmérőjű hátsó kerék az old school chopperépítés jegyében mereven lett a vázhoz fogatva. Az első kereket két tárcsa és a radiálisan felfogatott fékek lassítják.
A hátsó ülés afrikai mahagóniból készült, a kényelmet kevéssé szolgálja, de egyedi formája vonzza a tekintetet – ez a Core legfigyelemreméltóbb eleme. Az apró lámpa alatt, a villa szárai közül mohón nyúlik előre a levegőnyílás: a légszűrő a tartálynak kinéző idom alatt kapott helyet.
Motorja megegyezik a Victory Freedom 106/6 V-kettesével, hengerűrtartalma 1731 köbcenti, csúcsteljesítménye 97 lóerő. A külsejét meghatározza a két magasan elvezetett, hőálló bandázzsal betekert kipufogó.
Annak ellenére, hogy a pletykák a Victory folyamatos megszűnéséről szólnak, a Michael Song által tervezett Core kimagaslik az amerikai motorépítésből. Formája felidézi a legrusztikusabb custom hagyományokat, de felhasználja a jövőbe mutató designt is.
Kedves olvasóink, a kérdés tömör: ki szeretne egy ilyet?
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.