Mérgesített VFR

2009.03.04. 13:42

 

A Honda VFR az egyik legmegbízhatóbb, de legkevésbé tuningolható motor. Ennek ellenére a sportos túrázót hazánkban is többen alakították át streetfighterré – a speciális kipufogón és a keverékképzés vadításán túl nem sok mindent lehet tenni a legendás, V4-es blokkal. Az amerikai http://www.aaperf.com/ megelégelte a bütykölő teljesítményvadászok számára áldatlan helyzetet, és radikális megoldásra szánta el magát. Munkájuk eredménye ez a kompresszorkészlet, amely kis méretével alkalmas arra, hogy az 1998 és 2001 között gyártott VFR-re szereljék. 

Az ötödik generációs, feltöltött modell ereje több, mint ötven százalékkal nő a szerkezet hatására, a Dyno-mérések 160 lóerős csúcsteljesítményt ígérnek az otthoni körülmények között is felszerelhető kiegészítővel.

 A szállítás május elsején indul, a készlet ára 5495 dollár, vagyis 1, 35 millió forint. A fejlesztések jelenleg is folynak az A&A műhelyében, nyilatkozatuk szerint még az év végére várható a hatodik generációs VFR-re való kompresszor, de a teljesítményhiányra panaszkodó ZX-10R és GSX1000-R tulajdonosok is elkezdhetnek spórolni – rájuk is gondolnak Amerikában.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.