Alapértelmezett Totalcar kép, hero image olyan cikkekhez, ahol nincsen külön definiálva

Krosszmotorok átnevelése

&nbsp; A spanyolországi székhelyű <a href="http://www.450gp.com/EN/index.html">BeOn Automotive</a> figyel a motorosok igényeire: az egyre népszerűbb ultrakönnyű, egyhengeres sportmotorok rajongóinak igazi csemegét kínál.

Hírek
baowah

Közzétéve: 2009. 03. 05 09:36

Közzétéve: 2009. 03. 05 09:36

A spanyolországi székhelyű
BeOn Automotive figyel
a motorosok igényeire: az egyre népszerűbb ultrakönnyű, egyhengeres
sportmotorok rajongóinak igazi csemegét kínál. A Project 450GP névre
hallgató, saját fejlesztésű készletük 450 köbcentis krosszmotorokat
tesz alkalmassá arra, hogy minimális munkával aszfaltra való pályagéppé
változhassanak.

<object height="425" id="flvplayer" width="527"><param name="movie" value="http://files.indavideo.hu/player/vc_o.swf?vID=412fd51d3a"/><param name="menu" value="false"/><param name="allowScriptAccess" value="always"/><param name="allowFullScreen" value="true"/><embed allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" height="425" name="flvplayer" src="http://files.indavideo.hu/player/vc_o.swf?vID=412fd51d3a" type="application/x-shockwave-flash" width="527"/></object>


A videó forrása: Motociclismo.es

Kawasaki KXF 450, KTM SXF 450, Yamaha YZF 450, Honda CRF 450 és
Suzuki RMZ 450 – ezek az off-road motorok azok, amelyek átestek a BeOn
kúrán. A 4200 euróba, vagyis 1,3 millió forintba kerülő szett
tartalmazza a 120-as rugóúttal bíró, 43 milliméteres USD Marzocchi
villát, az átalakított hátsó rugós tagot, a 17-es versenyfelniket
gumival, a radiális Brembo fékeket, a 320-as Sunstar tárcsát, a láncot
és a hozzávaló fogaskerekeket, a digitális műszerpanelt valamint az
idomokat.

A motorok tömege körülbelül 105 kg, az erős és pörgős egyhengeresek
garantálják a kanyargás élményét. Kár, hogy a spanyolok csak a
versenyzőkre gondoltak, több olyan forgalomba helyezhető enduro van,
amelyet ereje és kialakítása alkalmassá tenne arra, hogy pillekönnyű
sportmotorrá váljanak – ilyen a Husaberg új FE családja, vagy az
aprócska V2-essel épített RXV is.

Kedves olvasóink, önök milyen motort építenének át
legszívesebben?