Megszelídítették az agresszív formájú Grisót, itt a Moto Guzzi legújabb retró-gyöngyszeme. A 90 fokos, keresztbe fordított V-motor szerelmesei már rég vártak a 8V Special Edition-re: színe, barna bőr nyerge, küllős kerekei a régi sportmodelleket idézik. A króm hivalkodása helyett inkább a feketét választották a mandellói mérnökök, a felnik, a kezelőszervek és sok apró alkatrész viseli ezt a színt.
A négyszelepes, 1151 köbcentis Quattrovalvole 7500-as fordulaton 110 lóerőt ad le. Technikai paraméterei nem különböznek jelentősen az alap Grisótól. Ami egyedivé teszi, az a szaténfényű, skarabeuszzöld árnyalata és vajszínű díszcsíkok. A 800 milliméteres ülésmagasság és az új sportkormány defenzív, de hosszú úton is kényelmes testhelyzetet biztosít.
A magyarországi forgalmazás megkezdésének az időpontja és a Griso 8V SE ára még nem ismert.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.