Alapértelmezett Totalcar kép, hero image olyan cikkekhez, ahol nincsen külön definiálva

Mindenki az XR-t faragja?

Nem csak <a href="http://totalbike.hu/hirek/2009/03/16/xrstorz/">Steve Storz</a> lát fantáziát a <a href="http://totalbike.hu/tesztek/hdxr1200/">Harley-Davidson XR1200</a>-asában, a francia <a href="http://www.odyssey-motorcycles.com/site.html">Odyssey Motorcycles</a> is elkészítette Jewel Racer néven a maga változatát.

1200 odyssey harley davidson xr Hírek
baowah

Közzétéve: 2009. 03. 26 09:09

Közzétéve: 2009. 03. 26 09:09

Nem csak Steve Storz lát fantáziát a Harley-Davidson XR1200-asában, a francia Odyssey Motorcycles is elkészítette Jewel Racer néven a maga változatát.

Nem csak
Steve Storz
lát fantáziát a
Harley-Davidson XR1200 -asában, a francia
Odyssey Motorcycles is elkészítette Jewel Racer néven a maga változatát.
Amíg az amerikaiak egy ottani stílusnak, a dirt track versenygépek
hangulatának igyekeznek megfelelni, addig a mi kontinensünkön egy
sokkal európaibb forma a menő: a café racer.

A HD egykor sikertelen, de mára kultikussá érett XLCR modelljének
hangulata fedezhető fel a fekete motoron. Az ülésmagasság
megemelkedett, de a kormányé csökkent, ezzel teljesen más üléspozícióba
kényszerül a vezető, mint a gyári XR-en. A fekete fényezés kötelező,
ezt egészíti ki a racer faridom és az egylámpás, sportos orrész. A 91
lóerős teljesítmény nem változott, ez is bőségesen elég az élvezetes,
V2-es morajjal kísért motorozáshoz.Az átépítőkészlet sajnos nem kapható
szinte egyik ismert custom-csatornán sem, aki ilyet szeretne az
XR1200-jére az
forduljon az ismert motorépítő céghez.

Kedves olvasóink, önök szerint melyik a szebb: a gyári, a dirt
track, a café racer vagy a csaj?

Neked ajánlott