Nem csak Steve Storz lát fantáziát a Harley-Davidson XR1200-asában, a francia Odyssey Motorcycles is elkészítette Jewel Racer néven a maga változatát.
Nem csak
Steve Storz
lát fantáziát a
Harley-Davidson XR1200 -asában, a francia
Odyssey Motorcycles is elkészítette Jewel Racer néven a maga változatát.
Amíg az amerikaiak egy ottani stílusnak, a dirt track versenygépek
hangulatának igyekeznek megfelelni, addig a mi kontinensünkön egy
sokkal európaibb forma a menő: a café racer.
A HD egykor sikertelen, de mára kultikussá érett XLCR modelljének
hangulata fedezhető fel a fekete motoron. Az ülésmagasság
megemelkedett, de a kormányé csökkent, ezzel teljesen más üléspozícióba
kényszerül a vezető, mint a gyári XR-en. A fekete fényezés kötelező,
ezt egészíti ki a racer faridom és az egylámpás, sportos orrész. A 91
lóerős teljesítmény nem változott, ez is bőségesen elég az élvezetes,
V2-es morajjal kísért motorozáshoz.Az átépítőkészlet sajnos nem kapható
szinte egyik ismert custom-csatornán sem, aki ilyet szeretne az
XR1200-jére az
forduljon az ismert motorépítő céghez.
Kedves olvasóink, önök szerint melyik a szebb: a gyári, a dirt
track, a café racer vagy a csaj?