BMW arcplasztika
A BMW-sek között elismert cég a Wunderlich. A német vállalat dizájnnal, tuninggal és kiegészítők tervezésével foglalkozik. Aktuális munkájuk az új K1300R komplett átformálása volt. Az amúgy sem szelíd vonalakat még agresszívebbé tették. A gyári kipufogó lekerült, helyette titán sportrendszert kapott. A 173 lóerős blokkot tovább erősítette a szabadabb légzés, de az igazi csemegét az új fékek, a könnyebb felnik és a továbbfejlesztett rugózás jelenti. A három lámpa ötletét feltehetőleg a Jawa Dakartól csenték, ennek ellenére nem mutat rosszul: mint egy furcsa rovar néz ránk a Wunderlich-K. A kiegészítők csomagban és külön is kaphatóak.
Az amerikai Mechineart műhely is ráindult a bajorokra, ők a BMW R1200GS-t szemelték ki: a sokak által unalmasnak tartott túraendurót lazábbá és öncélúbbá tették. GSM-nek nevezték el a supermotós jegyekkel felruházott boxert. Leginkább az idomokon finomítottak, munkájukat dicsérik a finom részletek, a fejidom, a sárvédő éa a hengerfejet takaró X-Head védőlap.
Akárcsak a Wunderlich termékei, a Machineartéi is megvásárolhatóak: Európában a BMW specialista Nippy Normans angol fiókja terjeszti. Akit elvarázsolt a német négyhengeres és a boxer, de a gyári formát unalmasnak tartja, bátran válogasson – most van miből.
Kedves olvasóink, önök szerint szépek a gyári BMW-k?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.