Dízel motorhoz Diesel sisakot

2009.04.28. 10:50

Az olasz motoroskiegészítő-gyártók a divat felé fordultak. A Puma után itt a második kapcsolat: az AGV lepaktált a Diesellel. Első közös munkájuk egy nyitott arcrészű bukósisak, amellyel leginkább a divatra fogékony robogósokat céloznák meg – ehhez kapóra jön az AGV által biztosított minőségi és biztonsági tapasztalat.

A színválaszték nem tipikus: az egyetlen hagyományosnak mondható szín a matt fekete, de a matt fehér, matt zöld és matt bronz nem mondhatók megszokottnak. A sisak tetejére mohikántarajként egy bőrsávot szereltek, és a tarkórészre is került egy bőrözött párna. Sajnos a belső részre csak egy szimpla, Diesel logókkal mintázott kivehető bélés jutott.

A hátsó részre szerelt felirat szépsége vitatható, de ennek ellenére jó formájú jet-bukót adott a Diesel-AGV együttműködés. A magyarországi ár egyelőre nem ismert, de információink szerint nálunk is elérhető lesz a sisak.

Az igazi dízel élményhez javasoljuk a Royal Enfield alapjaira épített, német Hatz gázolajos blokkal szerelt motorkerékpárt, a Sommert – 2,5 literes fogyasztásával gazdaságosabb, mint sok robogó. A 462 köbcentis,11 lóerős motor lelke európai gyártású és mindenben alkalmas a hazai forgalomba helyezésre – ha már a sisakunk Diesel, legyen a gépünk is az.

Kedves olvasóink, a motort vagy a sisakot választanák?

Az oldalról ajánljuk

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

április 11., 15:13
Nyerj vasárnap, adj el hétfőn
  • Tesztek

Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9

Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.

46 perce
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10