Az olasz motoroskiegészítő-gyártók a divat felé fordultak. A Puma után itt a második kapcsolat: az AGV lepaktált a Diesellel. Első közös munkájuk egy nyitott arcrészű bukósisak, amellyel leginkább a divatra fogékony robogósokat céloznák meg – ehhez kapóra jön az AGV által biztosított minőségi és biztonsági tapasztalat.
A színválaszték nem tipikus: az egyetlen hagyományosnak mondható szín a matt fekete, de a matt fehér, matt zöld és matt bronz nem mondhatók megszokottnak. A sisak tetejére mohikántarajként egy bőrsávot szereltek, és a tarkórészre is került egy bőrözött párna. Sajnos a belső részre csak egy szimpla, Diesel logókkal mintázott kivehető bélés jutott.
A hátsó részre szerelt felirat szépsége vitatható, de ennek ellenére jó formájú jet-bukót adott a Diesel-AGV együttműködés. A magyarországi ár egyelőre nem ismert, de információink szerint nálunk is elérhető lesz a sisak.
Az igazi dízel élményhez javasoljuk a Royal Enfield alapjaira épített, német Hatz gázolajos blokkal szerelt motorkerékpárt, a Sommert – 2,5 literes fogyasztásával gazdaságosabb, mint sok robogó. A 462 köbcentis,11 lóerős motor lelke európai gyártású és mindenben alkalmas a hazai forgalomba helyezésre – ha már a sisakunk Diesel, legyen a gépünk is az.
Kedves olvasóink, a motort vagy a sisakot választanák?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.