A Honda erősít a kisköbcentisek között: a nemrég bejelentett VTR250 után itt a CBF250 utódja, a CB300R és annak enduro-supermoto mutánsa, az XRE300. A két gép blokkja ugyanaz: mindkettőben háromszázas, közvetlen befecskendezős egyhengeres dolgozik.
A technikai adatok már kiszivárogtak: a 26 lóerős motor természetesen teljesíti az Euro 3 károsanyag-kibocsátási normát. A gyártási hely Brazília, a Honda Amazonia gyár. Még nincs hír arról, hogy a kémfotón látható kis városi mindenesek mikor érkeznek Európába, de az biztos, hogy a közlekedési gondokat és a túlzsúfoltságot enyhítendő mihamarabb szükség lenne rájuk.
Kedves olvasóink, önök szerint szükség lenne rá, hogy a konkurencia is erősítsen ebben a kategóriában?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ázsiai sikermodellt hoz Európába a Honda
Óvatos felvezetés után végre felénk is elhozza a Honda a GB350S modellt, és rögtön rittyent mellé egy 500 köbcentis testvérmotort.