A Dolomitokban mutatkozott be a Moto Guzzi Stelvio új változata, a 4V NTX. A motort mozgató négyszelepes „Quattrovalvole” blokk a gyári sajtóközlemény szerint hatalmas fejlődésen esett át. A 2006-ban kifejlesztett 1200-as szív ránézésre ugyanaz maradt: V-alak és egymással 90 fokot bezáró hengerek.
A megszokott forma ellenére néhány változást rejt a léghűtéses blokk. Eddig a 108 Nm-es nyomatékmaximumát 6400-as fordulaton adta le, mostantól 113 Nm-t tud már 5800-as fordulaton. 105 lóerős csúcsteljesítményét 7250-nél adja le – ez bőven elég a dinamikus túrázáshoz.
Az NTX óriási alumínium koffereket, csomagtartót, motorvédőt és ABS-t kapott: ezzel a külső is idomul az erős túraenduró konkurenciához. A használati értéket nem csak ezek a praktikus kiegészítők növelik, hanem a finomabb, kézkímélőbb kuplung is.
Kedves olvasóink, önök szerint ennyi elég a Guzzi-"endurókból", vagy kisebb köbcentis terepesre is szükség lenne?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.