Kacsacsőrt kapott az új VFR

2009.07.20. 16:30

Néhány hete kiszivárogtak a Honda új csúcstúrázójának sporttúrázójának fotói, szemfüles fotósok sivatagi teszt közben kapták le az új fejlesztésű V4-est - most további képek érkeztek egy másik verzióról. A rajongók már régóta várják a 750-es és 800-as VFR utódját, de a fejlesztés közben jócskán meghízott a blokk: az ősszel bemutatandó gép 1200 köbcentis lesz.

A lámpa alá kanyarított kacsacsőr meghatározza az orrész formáját. A visszapillantóba integrált irányjelzők már messziről feltűnőek, jól láthatják a szemből és oldalról érkezők. A plexi állítható magasságú, a megfelelő pozícióról elektromotorok gondoskodnak. Az oldaldobozok praktikusak, de tekintve a gyári kiegészítők árát, nem biztos, hogy olcsó tétel lesz megrendelésük – az igazi világjáróra pedig még csomagtartó és topcase koffer is kell. A képen is jól látható a széles, két személy számára is kényelmes ülés.

A Hondának komoly céljai vannak a VFR 1200T-vel: szeretnék megszerezni a sportos túramotorok trónját. Konkurensei a BMW K1300GT, a Kawasaki 1400GTR és a Yamaha FJR1300 lesznek – 2010-ben komoly harca számíthatunk az óriástúrázók között.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.