Hiábavaló luxusöszvér

2009.09.02. 10:17 Módosítva: 2009.09.02. 10:31

A milánói CR&S (Cafe Racers and Superbikes) új, megalomániás fejlesztése nem folytatja a megkezdett utat. Néhány éve Vun néven mutatták be máig kapható egyhengeres sportmotorjukat; sokak tiszteletét kivívták a kezes, könnyű és exkluzív géppel.

Korábban már beszámoltunk róla, hogy Duu néven készül az utód, amely lényegesen nagyobb a Rotax blokkal meghajtott kistesónál: az idén ősszel bemutatásra kerülő gép közel 2000 köbcentis sportos roadster lesz.

A frissen kiadott beharangozó sajtóanyag szerint a november 10-15 között megrendezendő milánói EICMA motorkiállításon (2. pavilon, I-30. stand) ismerhetjük meg a moduláris felépítésű izommotort. A korábbi hírek szerint az S&S blokkgyártó X-Wedge V2-ese került volna a DUU-ba, de ezt a CR&S hivatalosan nem erősítette meg.

Közleményükben annyit árultak el, hogy motorjuk ötvözi az sportos vázra és futóműre épülő európai hagyományokat a tradicionális amerikai nyomatékkal – a kérdés, hogy ez a luxusöszvér eladható lesz-e a V-max, a Wakan és részben a Yamaha MT-01 által kitöltött szűk piacon.

Az oldalról ajánljuk

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

április 11., 15:13
Nyerj vasárnap, adj el hétfőn
  • Tesztek

Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9

Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.

tegnap, 14:20