A milánói CR&S (Cafe Racers and Superbikes) új, megalomániás fejlesztése nem folytatja a megkezdett utat. Néhány éve Vun néven mutatták be máig kapható egyhengeres sportmotorjukat; sokak tiszteletét kivívták a kezes, könnyű és exkluzív géppel.
Korábban már beszámoltunk róla, hogy Duu néven készül az utód, amely lényegesen nagyobb a Rotax blokkal meghajtott kistesónál: az idén ősszel bemutatásra kerülő gép közel 2000 köbcentis sportos roadster lesz.
A frissen kiadott beharangozó sajtóanyag szerint a november 10-15 között megrendezendő milánói EICMA motorkiállításon (2. pavilon, I-30. stand) ismerhetjük meg a moduláris felépítésű izommotort. A korábbi hírek szerint az S&S blokkgyártó X-Wedge V2-ese került volna a DUU-ba, de ezt a CR&S hivatalosan nem erősítette meg.
Közleményükben annyit árultak el, hogy motorjuk ötvözi az sportos vázra és futóműre épülő európai hagyományokat a tradicionális amerikai nyomatékkal – a kérdés, hogy ez a luxusöszvér eladható lesz-e a V-max, a Wakan és részben a Yamaha MT-01 által kitöltött szűk piacon.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.