Korábban beszámoltunk a Honda új CB300R-ről, amelyet Brazíliában gyártanak – a kisköbcentis, praktikus motort sokan várják világszerte. A sok potenciális vevőről a Suzuki sem szeretne lemaradni: amint a gyártás előtt kiszivárgott fotók mutatják, ők is készítik a maguk kettőötvenesét.
A GSR 250 soros kettes, formás motorkerékpár lesz, amelyet szintén Brazíliában gyártanak majd. A tervezésénél nem az exkluzivitás volt a fő cél, hisz a műanyag idomok alatt egyszerű, ám tartósnak ígérkező technika rejlik: egyszerű futómű és acél csőváz. A szóló féktárcsákon sem hipermodern versenynyergek vannak – motorosok százezreinek van igénye egy hasonló, megbízható közlekedési eszközre – a gép DOHC vezérlést kapott, teljesítménye hozzávetőleg 30 lóerő.
Egyes spekulátorok szerint a motornak készülhet nagyobb változata is, hisz a váz és a futómű adott hozzá. A GS500 kihullásával jelentős lyuk támadt a piacon; sokaknak hiányzik a megbízható és igénytelen mindenes. Hogy marad-e negyedliteres a Suzuki, vagy kapunk egy félliteres változatot, hamar kiderül. A motort feltehetőleg év végén hivatalosan is bemutatják valamelyik nemzetközi motorkiállításon.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.