A Buell szimbolikusan bezúzatta a Blast ötszázas, egyhengeres blokkját - a levegőhűtés rajongói már csak abban bíztak, hogy a születő félben levő angol márka, a Mac megkapja az általuk levetett technikát. Sajnos az üzlet nem jött létre, a Harley-Davidsonhoz tartozó cég nem kívánja gyártókapacitását a fél Sportsterre pazarolni.
A friss hírek szerint japán felé fordultak a Macnél: Ellis Pit a Yamaha XT660Z-ben már megismert motort választotta. Döntését megalapozta a blokk jó híre és az, hogy hozzá hasonlóan a Derbi és az Aprilia is erre a négyszelepesre szavazott.
A japán konstrukció erősebb, mint a 34 lovas Buell, hatezres fordulaton 48 lóerőt ad le. A minőséggel biztosan nem lesz gond, más kérdés a megálmodott forma: a vizes blokk korántsem enged meg olyan letisztult dizájnt, mint a levegőhűtéses. Ha ez van, akkor ezt kell szeretni - már csak azt szeretnénk tudni, hogy az upton-upon-severni cég mikor mutatja be az építőszekrény elv alapján készülő négy modellt, a Spudot, a Rubyt, a Peashootert és Roarert.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.