A Bandit vagány meztelen motornak indult, de hamar a túrázók kedvence lett. Az 1995-ben megjelent első széria levegő-olajhűtéses blokkját tizenegy év után leváltotta a vízhűtéses, 1255 köbcentis utód: a GSX-R sportmotorból származó soros négyes nem tudta teljesíteni az EURO3 normát.
A 2010-es modellévre megújították a kétéves formatervet. Lecserélték a fényszórót, a villanyak melletti műanyag idomot és új hátsó lámpát rajzoltak neki. A blokkot feketére fényezték és továbbra is megkapta az SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) dupla pillangószelep-rendszert, amely alacsony fogyasztást és kedvezőbb károsanyag-kibocsátást biztosít.
A hengerek a versenymotorok számára kifejlesztett SCEM (Suzuki Composite Eletrochemical Material) technológiával készültek, ami javítja a hőelvezetést és csökkenti a súrlódást. Másik előnye a hagyományos eljárásoknál alacsonyabb költség. A megmunkálás az SAPT-re (Suzuki Advanced Plating Technology) alapul, amit éppen a költséghatékonyság miatt vezetett be a gyár. Az új, SCEM technológia elektromechanikai eljárással, a kompozit technológiát kihasználva, adalékanyagokkal teszi ellenállóvá az alumínium-felületet. A végeredmény a nikasilozáshoz hasonló bevonat.
A váz acélcsövekből áll, amihez 43 milliméteres villákon keresztül kapcsolódik a kerék – előre két 310 milliméteres féktárcsát tettek, hátra szóló 240-es jutott. Az ABS nem alapáras, de igény szerint rendelhető. A 2010-es Bandit jövő tavasszal érkezik Magyarországra.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.