A Milánóban bemutatásra kerülő 2010-es BMW R1200GS új hengerfejet kap, állítják a terjengő iparági pletykák. A németországi Spandauban tevékenykedő mérnökök közös nevezőre hozták a HP2 blokkot a konzervatívnak számító túraenduróval – a csúcs-bokszerhez kifejlesztett technika beköltözik a hétköznapi kiadásba.
A BMW ragaszkodik a károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez, GS endurójuk biztos, hogy teljesíti majd az EURO4 normákat.A hengerfej átdolgozásánál szem előtt tartották a kedvező fogyasztást: eddig sem voltak nagy étvágyúak bokszereik, de ez után még kevesebb üzemanyaggal beérik majd.Arról, hogy az utcai modellek részesülnek-e a fejlesztésből, még nem tisztázott – logikus lépés lenne, hisz a motorblokkok között leginkább csak hangolásbeli különbségek vannak.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.