Plusz tíz ló a BMW-ben

2009.09.22. 10:28

A Milánóban bemutatásra kerülő 2010-es BMW R1200GS új hengerfejet kap, állítják a terjengő iparági pletykák. A németországi Spandauban tevékenykedő mérnökök közös nevezőre hozták a HP2 blokkot a konzervatívnak számító túraenduróval – a csúcs-bokszerhez kifejlesztett technika beköltözik a hétköznapi kiadásba.

A BMW ragaszkodik a károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez, GS endurójuk biztos, hogy teljesíti majd az EURO4 normákat.A hengerfej átdolgozásánál szem előtt tartották a kedvező fogyasztást: eddig sem voltak nagy étvágyúak bokszereik, de ez után még kevesebb üzemanyaggal beérik majd.Arról, hogy az utcai modellek részesülnek-e a fejlesztésből, még nem tisztázott – logikus lépés lenne, hisz a motorblokkok között leginkább csak hangolásbeli különbségek vannak.

Az oldalról ajánljuk

Rágyúrt a BMW a G-pontra
  • Hírek

Rágyúrt a BMW a G-pontra

Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.

április 1., 09:45
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
  • Hírek

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph

Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.

április 2., 14:23
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

tegnap, 11:21