Tovább harcol a Morini

2009.10.15. 12:06

Egyre inkább úgy tűnik, hogy a múltkori csődpánik csak gazdasági trükk volt: a Moto Morini hivatalosan is bemutatta a Granpasso 1200-as új változatát. A frissítés azonnal feltűnik, elég rápillantani a terepes gumikra – az Excel felnik és az áthangolt futómű nagyobb szabadságot engednek meg a korábbi változathoz képest

A blokk maradt a 87 fokos V2-es, hengerűrtartalma 1187 köbcenti. A 107x66-os furat-löket arányú Bialbero Corsacorta 118 lóerőt ad le 8500-as fordulaton. A nyomatékra sem lehet panasz: a túrázók elégedettek lesznek a 103,6 Nm-es nyomatékkal.

A befecskendező-rendszert a Magneti Marelli szállítja, a vázat szokás szerint a Verlicchi. A tengelytáv 1505 milliméter, az első kereket 50 milliméteres Marzocchi villa fogja, a hátsó csillapításáért a teljesen állítható Öhlins rugós tag felel. Az első kerék 2.50 x 19”-es, a hátsó 4.25 x 17”-es. A fékeket a Brembo szállítja. A Granpasso 1200 száraz tömege 210 kiló.

További új modellekről egyelőre nincs szó, de Milánóra talán meglepetéssel is készülnek. A manufakturális termelési szintet épp hogy teljesítő olasz cég csődhíre sokakat megijesztett, de a rajongók bíznak benne, hogy az Alfonso Morini által 1937-ben alapított márka túléli a válságot.

Az oldalról ajánljuk

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36