A közelmúltban beszámoltunk arról, hogy az oldalkocsis motorjairól ismert Ural utcai, nem fogatos motort tervez – céljuk az amerikai piac meghódítása. Az ST prototípust 750 köbcentis bokszermotor hajtja. Nem hivatalos források szerint ereje 40 lóerő, amit 4600-as percenkénti fordulaton ad le: nem a csúcsteljesítmény, hanem a folyamatos erőleadás és a nyomatékrugalmasság volt a lényeg. A vázban eltolt blokk itt nincs jelen, az oldalkocsisokkal ellentétben középre egyensúlyozva szerelték be.
Amint a videón is látni, a 41 milliméteres Marzocchi teleszkópok példásan dolgoznak: a 26 fok villaszögű gép aszfalton és földúton egyaránt jól irányítható. A hátsó rugóstagot a Sachstól vették. Úgy tűnik, a fékre is gondoltak: az első kerékhez 295-ös szóló tárcsa és négydugattyús Brembo nyereg került. A tengelytáv 1470 milliméter.
A mozgás közbeni felvételen is látni, hogy a motor agilis, slank és lendületes. Ha a gyártási minőségen valóban sikerül javítani, akkor az ST nem csak Amerikában lehet sikeres; ha épeszű áron forgalmaznák, talán hazánkban is sokan megkívánnák a retró-bokszert.
Kedves olvasóink, önök mennyit adnának érte?
A videó forrása: Hell for leather
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.