A sas nem költözik

2009.10.27. 11:18 Módosítva: 2009.10.27. 11:23

Jó hírt hoztunk a Moto Guzzi rajongóknak: a gyár mégsem költözik el, nem ürülnek ki a Comói-tó partján levő műemlék épület csarnokai. A márkát birtokló Piaggio Group már több mint egy éve dolgozott azon, hogy a költséghatékonyság jegyében a noalei Aprilia üzembe vigye át a V2-esek gyártását.

Az alkalmazottak, az önkormányzat és a régió parlamenti képviselői mindent megmozgattak, hogy megőrizzék a munkahelyeket és a Guzzi hagyományt. A Mandello di Larióban székelő márkát 1921-ben alapította Carlo Guzzi és Giorgi Parodi. 1967 és 1973 között a SEIMM tulajdonában volt a vállalat, majd 1973-ban De Tomaso vásárolta meg. 2000-ben az Apriliához került, majd a 2004-es nagy fúzió keretében a Piaggio csoporté lett. A mostani szituáció rendkívülinek számított – még soha nem akarták elköltöztetni otthonából a Guzzit.

Roberto Colaninno, a Piaggio vezetője elmondta, hogy 2013-ra jelentős fejlesztésekkel készülnek, ezzel is bebiztosítják a munkahelyeket Mandellóban. Hozzátette, hogy a centralizáció jegyében a fejlesztés ugyan Noalébe költözik, de a gyártás és összeszerelés marad a muzeális falak között.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

tegnap, 10:10