2010 egyik legnagyobb durranása a Honda VFR1200F lett: egyesek már megjelenésekor átkozták, mások azonnal szerelembe estek vele – abban azonban mindenki egyetértett, hogy szörnyen drága lesz.
Nos, tegnap már Magyarországon is felcímkézték, véget értek a találgatások. Legtöbben ötmilliós forint körüli árat vártak a sportos túrázónak; már előre szívták a fogukat a szép, de feltehetőleg drága gép miatt.
Az ára kedvezőbb lett, mint sokan hitték: a VFR regisztrációs adóval 3,998 millió forintba kerül. A japán sporttúra motorokkal összehasonlítva igazán jól indít a Honda: a Kawasaki 1400GTR 4,35, a Yamaha FJR1300A oldaldobozokkal 4,885 és a Suzuki Hayabusa 3,498 millió forint – ha nem is túl erős a kategória piaci helyzete hazánkban, komoly harcra számíthatunk, kicsiben.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.