Honda: olcsóbb, mint hittük

2009.11.20. 09:55

2010 egyik legnagyobb durranása a Honda VFR1200F lett: egyesek már megjelenésekor átkozták, mások azonnal szerelembe estek vele – abban azonban mindenki egyetértett, hogy szörnyen drága lesz.

Nos, tegnap már Magyarországon is felcímkézték, véget értek a találgatások. Legtöbben ötmilliós forint körüli árat vártak a sportos túrázónak; már előre szívták a fogukat a szép, de feltehetőleg drága gép miatt.

Az ára kedvezőbb lett, mint sokan hitték: a VFR regisztrációs adóval 3,998 millió forintba kerül. A japán sporttúra motorokkal összehasonlítva igazán jól indít a Honda: a Kawasaki 1400GTR 4,35, a Yamaha FJR1300A oldaldobozokkal 4,885 és a Suzuki Hayabusa 3,498 millió forint – ha nem is túl erős a kategória piaci helyzete hazánkban, komoly harcra számíthatunk, kicsiben.

Az oldalról ajánljuk

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21