Tavaly mutatták be a Gladiust: a középkategóriás élménymotor hagyományos kék-fehér Suzuki színekben jelent meg a nemzetközi szakvásárokon. A forgalmazás megkezdésekor már fekete-zöldessárga, bordó fehér és fekete színekben is választhatóvá vált.
A 650 köbcentis V2-es sokak kedvence lett, ám a festés nem mindenki számára volt szimpatikus – nekik egy újabb színnekkel kedveskedik a gyár. Az egyik új verzió vörös vázzal és sötétszürke elemekkel jön: erről sokaknak azonnal az MV Agusta Brutale 910 ugrott be. A másik letisztultabb, vörös a váz, a tank és a sárhányó is.
A 90 fokos hengerszögű Gladius teljesítménye 71 lóerő, maximális nyomatéka 64 Nm / 6400-as fordulaton. A futóművet a 2010-es változathoz is a Showa szállítja, a fékeket pedig a japán Tokico: az ára 2, 098 millió forint.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.