A sportos vonalat erősíti az Aprilia új robogója: a Sportcity Cube 300 az agilis és defenzív városi közlekedőknek kedvez. A neve ugyan kockát jelent, de a 815 milliméter ülésmagasságú gép formájában semmi szögletesség sincsen.
Az első villa akár még a pesti utakat is csavarodás nélkül bírná; szára 35 milliméter vastag. Rugóútja 100 mm, hangolása a gyár ígérete szerint inkább feszes, mintsem hintalovasan komfortos. A kerekek átmérője nem csupán a városi szlalomhoz ideális, hanem az agglomerációs közlekedéshez is: átmérőjük 15 hüvelyk.
Előre 120/70, hátra 130/80-as abroncs jutott. A fékek is megfelelnek a 300-as blokk teljesítményének, a váratlan helyzeteket is segít leküzdeni az első 260-as pár és a hátsó 220-as tárcsa.
Az egyhengeres blokk négyszelepes, 22,5 lóerőt ad le nyolcezres fordulaton. Maximális forgatónyomatéka 22 Nm, amelyet 6500-nál továbbít a kerék felé – kategóriájának egyik legizmosabbja az Aprilia.
Akik csak városban használnák és túlzottnak érzik a 300 köbcentit, ne aggódjanak: 15 lovas nyolcadliteres motorral is kapható lesz a Sportcity Cube. Természetesen számos kiegészítőt ajánl hozzá a tartozékkatalógus; többféle szélvédő, riasztó, különböző méretű dobozok is szerelhetők a sportos robogóra.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.