Mi mást mondhatna az ember egy Vyrus nevű motorra: beteg. A megpiszkált Ducati 1198 blokkal szerelt 987 C3 4V modell 185 lóerő. Ez az adat nem mellbevágó, sokkal figyelemreméltóbb a mindössze 155 kilós össztömeg – ez 16-tal kevesebb, mint a szívdonor Ducatié.
Az olasz cég a jövőben kompresszoros verziót is készít azoknak, akinek a széria desmo teljesítménye kevés lenne. A 211 lóerő már eszementség lesz, de biztos akad olyan, akinek az agykormányzás adta beteg forma önmagában nem elég.
A tengelytáv 1400 milliméter. 120-as és 190-es gumikon gördül a Vyrus, a felnik átmérője 17 hüvelyk. A féktárcsák 320 és 210 millisek. A teljesítmény fokozása mellett figyeltek az élettartamra is – megerősített olajpumpával gondoltak azokra, akik szívesen kipróbálnák a 310 km/h-s végsebességet.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.