A Mustang egy közepesen rossz, ám mára legendássá vált márka az Egyesült Államokból. A kaliforniai Glendale-ben működtek John Gladden vezetésével: 1945-ben kezdték, 1963-ban hagyták abba; utána már csak készletről voltak elérhetők a mókás, mai szemmel primitív kismotorok. Legtöbb gépüket négyütemű Briggs and Stratton univerzális munkagép-motor hajtotta – a Mustangok egyszerűek és tartósak voltak.
A California Scooter Company 2009-ben úgy döntött, visszahozzák a vad pónikat. Ugyan a cég neve amerikai eredetet sugall, a képek alapján több kínai fődarabbal tennék gazdaságosság a gyártást.
Három modellt kínálnak, amelyek leginkább csak festésben térnek el egymástól. A Classic a régi Mustangot piros színét idézi, a Greaser a hot rodok kedvelőinek készül, míg a Babydoll a csajos kiadás. Mindhármat 150-es léghűtéses hajtja, vázuk merev, áruk 4995 dollár, vagyis közel egymillió forint. Nem túlzás ez?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.