Koponyalékelés a BMW-nél

2010.02.18. 08:06 Módosítva: 2010.02.18. 08:06

A BMW amerikai részlege kíváncsi volt: látni akarták mit történik az S1000RR hengerfejében, amikor teljes gázt csavarnak a markolatra. Kamera is volt velük; megörökítették, ahogy 14200-as fordulaton üzemel a motor.

A 999 köbcentis soros négyest profilból, közelről vették föl. Jól látható a vezérműtengelyek, a himbák és a szeleprugók munkája. A szem már alapgázon sem képes követni a mozgást, ennek ellenére nagyon izgalmas, ahogy ütemesen, hihetetlen sebességgel mozognak az alkatrészek.

A videót látva talán mindenki elgondolkodik: micsoda mérnöki bravúr a mai sportmotorok működése – ezt a rotációt, csapdosást és rugózást nem csak három percig bírja egy gép: éveken és kilométerek tízezrein nyújtja ugyanezt. Bámulatos.

Önök szerint hány liter olajat fröcsköltek szét a forgatás alatt?

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

12 órája
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
  • Hírek

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph

Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.

április 2., 14:23
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21