A BMW amerikai részlege kíváncsi volt: látni akarták mit történik az S1000RR hengerfejében, amikor teljes gázt csavarnak a markolatra. Kamera is volt velük; megörökítették, ahogy 14200-as fordulaton üzemel a motor.
A 999 köbcentis soros négyest profilból, közelről vették föl. Jól látható a vezérműtengelyek, a himbák és a szeleprugók munkája. A szem már alapgázon sem képes követni a mozgást, ennek ellenére nagyon izgalmas, ahogy ütemesen, hihetetlen sebességgel mozognak az alkatrészek.
A videót látva talán mindenki elgondolkodik: micsoda mérnöki bravúr a mai sportmotorok működése – ezt a rotációt, csapdosást és rugózást nem csak három percig bírja egy gép: éveken és kilométerek tízezrein nyújtja ugyanezt. Bámulatos.
Önök szerint hány liter olajat fröcsköltek szét a forgatás alatt?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.