Edzőteremben a Thunderbird

2010.02.24. 11:17 Módosítva: 2010.02.24. 11:17

Ugyan a Triumph Thunderbird gyárilag egy óriás sorkettes cruiser, ám Sivert Raaskt ez nem zavarta abban, hogy café racert készítsen belőle. A svéd alkatrész-kereskedő imádja az archaikus angol utcai sportmotorok stílusát – a gépet augusztusban vette kezelésbe és már kész is a Thunderbird Raask.

Ha karakteres, erős és 1600 köbcentis retró motorra vágyik, a kiegészítők nagy része megrendelhető. A tartály, a faridom és a lámpamaszk nem szerepel a kínálatban – aki azokat is szeretné a motorján látni, Ducati, Guzzi és Matchless alkatrészekre vadásszon.

„Az első motoromért 1967-ben hajóval mentem át Angliába. Mikor hazaértünk a Norton Atlas-szal, azonnal szétszedtem és café racert építettem belőle. Azóta is ezt csinálom.” – tette hozzá Sivert Raask, aki egyéb európai, japán és amerikai gépekhez is gyárt egyedi kipufogókat és fémelemeket.

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

tegnap, 10:10