Edzőteremben a Thunderbird
Ugyan a Triumph Thunderbird gyárilag egy óriás sorkettes cruiser, ám Sivert Raaskt ez nem zavarta abban, hogy café racert készítsen belőle. A svéd alkatrész-kereskedő imádja az archaikus angol utcai sportmotorok stílusát – a gépet augusztusban vette kezelésbe és már kész is a Thunderbird Raask.
Ha karakteres, erős és 1600 köbcentis retró motorra vágyik, a kiegészítők nagy része megrendelhető. A tartály, a faridom és a lámpamaszk nem szerepel a kínálatban – aki azokat is szeretné a motorján látni, Ducati, Guzzi és Matchless alkatrészekre vadásszon.
„Az első motoromért 1967-ben hajóval mentem át Angliába. Mikor hazaértünk a Norton Atlas-szal, azonnal szétszedtem és café racert építettem belőle. Azóta is ezt csinálom.” – tette hozzá Sivert Raask, aki egyéb európai, japán és amerikai gépekhez is gyárt egyedi kipufogókat és fémelemeket.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.