December óta Magyarországon is kapható BMW S1000RR - nem egy kényelemre hangolt túramotor, de aholland BMW specialista még sportosabbá tette. A karbonszálas elemekkel felcicomázott külső mellé komplett Akrapovic rendszer jár, amivel 210 lóerőre húzták fel a teljesítményt anélkül, hogy belenyúltak volna a motorblokkba.
Meglepő, hogy ennyi tartalékot hagytak a BMW mérnökei a 193 lóerős széria motorban, pedig ők is mindent megtettek a maximális teljesítmény elérése érdekében. Elképzelhető, hogy a négy az egybe rendszer a zajkibocsátási határértékeket nem annyira veszi szigorúan; talán ennek köszönhetően találták plusz lóerőket. Valószínűleg a motorvezérlést is alaposan át kellett dolgozni: a 300 km/h fölötti közölt végsebesség arról tanúskodik, hogy jól sikerült a tuning.
A BMW-specialista Van Harten sokat forgolódhatott álmatlanul, míg rájött, hogyan termelhetne profitot a bajorok legújabb sportmotorjával. A gyári stílusa nem igazán szorul finomításra, a teljesítménynövelő kipufogót pedig segítsége nélkül is felcsavarozhatja bárki. Ő az exkluzivitásra törekedett: csinált egy technokrata megjelenésű, limitált példányszámú sorozatot, olyan árcédulával, ami kizárja a csórókat. A mintegy kétmillió forintos felár néhány szénszálas elemért és 17 lóerőért elég vaskos összeg ahhoz, hogy ne váljon tömegcikké a piros-fehér S1000RR.