Alig egy hete kapható a Honda új retró motorja, a Mugen máris hozzányúlt a CB1100-hoz; a gyár házi tuningcégének számító műhely nem sokat változtatott a gyárilag is rendkívül szép gépen.
A 87 lóerős blokkot nem piszkálták, ennek ellenére biztos, hogy az ő verziójuk erősebb lesz a gyárinál: a krómozott kipufogót lecserélték és a hetvenes évek stílusának megfelelő nyitott, fekete fényezésű rendszert akasztottak a helyére. A videóban pár helyen hallható a különbség, csodás az alacsony fordulatú sornégyes moraja.
Új sárhányókat kapott a Honda: rövidebb, sportosabb a Mugen által kiválasztott két elem. Az ülést is lecserélték, a lapos helyett café racereket idéző púpos nyerget szereltek fel. Az utas számára fekete kapaszkodókat csavaroztak a hátsó váznyúlványra.
Ez a változat nem sokban különbözik a gyáritól, de mégis érzékelteti, hogy aránylag kevés munkával milyen hangulatossá válhat a CB1100 – kár, hogy Európában még legalább egy évet várni kell a léghűtéses utcai motorra.