A német sajtó a részletekről még találgat, ám abban egyetértenek, hogy feltehetőleg a legendás Horex márka tér vissza egy nagyon szűk hengerszögű V-motorral. Ugyan gyanús, hogy ez gerillamarketing csupán, ennek ellenére sokan kíváncsiak arra, hogy Németországba exportált mázlóizmus vagy valami nagyszerű esemény lesz-e.
Mintha a VW Golf VR6-os blokkjának kicsinyített másával dolgozna a két mérnök; ők egyenlőre csak monogramjukat, C.N. és F.F. vállalják. A német újságírók gyorsan utánanéztek, és Clemens Neese nevéhez kötve találták meg az alábbi tervrajzokat. Információink szerint 2005-ben nyújtották be a szabadalmat, azóta folyik a munka az új német motorkerékpáron
A dugattyúk egymáshoz képest 15 fokot zárnak be, hengerfejük közös. A furat és löket aránya 57,6 x 64,4 milliméter, a hengerűrtartalom pedig 1005 köbcenti. A rajzokon is látszik, hogy mennyire kompakt, 371 milliméteres lesz a hathengeres – a tengelytávot is csupán 1,44 méteresre ígérik.
Clemens Neese-ék úgy tűnik, kiválóan szórakoznak a találgatásokon: oldalukra még szavazógépet is építettek, ahol mindenki tippelhet. Vajon mi lesz az új német motorkerékpár neve?