Új német márka – csak nem a Horex az?

2010.06.04. 13:57

A német sajtó a részletekről még találgat, ám abban egyetértenek, hogy feltehetőleg a legendás Horex márka tér vissza egy nagyon szűk hengerszögű V-motorral. Ugyan gyanús, hogy ez gerillamarketing csupán, ennek ellenére sokan kíváncsiak arra, hogy Németországba exportált mázlóizmus vagy valami nagyszerű esemény lesz-e.

Mintha a VW Golf VR6-os blokkjának kicsinyített másával dolgozna a két mérnök; ők egyenlőre csak monogramjukat, C.N. és F.F. vállalják. A német újságírók gyorsan utánanéztek, és Clemens Neese nevéhez kötve találták meg az alábbi tervrajzokat. Információink szerint 2005-ben nyújtották be a szabadalmat, azóta folyik a munka az új német motorkerékpáron

A dugattyúk egymáshoz képest 15 fokot zárnak be, hengerfejük közös. A furat és löket aránya 57,6 x 64,4 milliméter, a hengerűrtartalom pedig 1005 köbcenti. A rajzokon is látszik, hogy mennyire kompakt, 371 milliméteres lesz a hathengeres – a tengelytávot is csupán 1,44 méteresre ígérik.

Clemens Neese-ék úgy tűnik, kiválóan szórakoznak a találgatásokon: oldalukra még szavazógépet is építettek, ahol mindenki tippelhet. Vajon mi lesz az új német motorkerékpár neve?

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

tegnap, 10:10