
Hónapok óta a Moto Morini bezárásáról írunk, de ha hihetünk a népnyelvnek, sokáig él az, akinek halálhírét keltik. Így gondolja Stephan Franz is – ő az olasz motorgyártó legújabb vevőjelöltje.
Sajtóhírek szerint kanadai és olasz tőke állhatna a nagy múltú vállalat mögé. A korábbi vevőjelölt Nuova Garelli visszalépett, ők szappanoperának nevezték a tárgyalásokat a vezetőséggel és a szakszervezettel. Remélhetőleg a mostani jelentkezőt nem üldözik el – tényleg kár lenne a csodás kéthengeresekért.

Míg a tárgyalások folynak, a készletek kiárusítása megkezdődött: néhányszáz vagy ezer kilométert futott motorokat árulnak bagóért; aki izgalmas motor vásárlásán agyal, ide kattintson, lista és rendelőlap várja.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.