Hozzá kell szokni: napjainkra általánossá vált a konkurens termékeket nyíltan köpködő, ekéző, lehúzó reklámvideó. Ezt csinálta a Nissan, amikor az utóbbi időben az Audit, a BMW-t és a Porschét szívatta, és ehhez nagyon hasonló az amerikai Aprilia és a Hellforleather Magazine által készített reklámfilm sorozat első tagja is.
Aki már nem emlékszik a BMW hivatalos klipjére, melyben egy S1000RR-rel rántják ki a terítőt a mozdulatlan teríték alól, az itt megnézheti. Az Aprilia a biztonság kedvéért megvárta, míg jó pár győzelmet begyűjtenek a Superbike sorozatban, és csak utána csaptak le: hoztak ők is egy megterített asztalt, kirántották ők is abroszt, csak sután, csillió darabra törve szét mindent. Konklúzió? Ők győzni tudnak, trükközni nem.
A második és harmadik rész hasonló szellemiségben készült, igaz, kevésbé ötletesek, mint a BMW-t ekéző videó. A második részben postásmotornak próbálják ki az RSV4-et, de a nagy menetszél kitépi a leveleket a csomagtartódobozból.
A befejező rész sikerült talán a leggyengébbre: itt festeni próbálnak az Aprilia szupersportmotorjával – kevés sikerrel.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.